Årets första möte med Fas-3 Gruppen

Idag var det mitt första möte med gänget innom Fas-3 (ni som är arbetslösa förstår detta) och vår Handlägger för projekter “Hela Sverige ska Leva” som jag nu gått med i. Min lott I det hela är att jag skall ansvara för Järbos utveckling. Mötet ägde rum I Årsunda på ett mysigt litet ställe en bit från ICA. De har en blomsterbutik (Årsunda Blommor & Presenter) och Loppis I samma butik.

Mötet var trevligt ock lyckat men vädret kunde ha varit bättre. FY!! säger jag bara. Snöyra och glashalt och min bil gillar inte detta väger alls. Utan dubbdäck för första gången och det märks. Rumpan på bilen svängde ett par gånger och Wheel Spin vid starter vid rödlysen eller inne I rondeller. Så när jag kom hem så var jag så slut och fick huvudvärk över konsentarionen. Jag har ju ej kört så mycket sedan jag fick körkortet oktober 2006.

Lämna en kommentar